1. Zamówiony towar jest dostarczany w sposób wskazany przez Klienta podczas składnia Zamówienia.

  2. Przesyłka wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej dociera do Klienta najczęściej w ciągu dwóch dni roboczych od chwili nadania paczki.

  3. Dostawy obywają się za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD, FedEx, DHL, INPOST oraz Poczty Polskiej.

  4. W dniu nadania paczki Klient zostanie poinformowany o numerze przesyłki drogą elektroniczną.

  5. Czas dostawy wynosi trzy dni robocze od momentu nadania paczki. Paczki dostarczane są w godzinach od 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku. Późniejsze godziny dostarczenia przesyłki, należy uzgadniać indywidualnie z firmą przewozową.

  6. W czasie odbioru przesyłki, Klient powinien w obecności Kuriera sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Po podpisaniu listu przewozowego jest możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki, w przypadku przesyłki za pobraniem można sprawdzić jej zawartość po uregulowaniu płatności.

  7. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego zewnętrznych uszkodzeń przesyłki, bądź zastrzeżeń do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki, Klient powinien sporządzić w obecności Kuriera protokół szkody. Protokół szkody powinien być napisany w dwóch identycznych egzemplarzach, a jeden z nich pozostaje u Klienta. Protokół szkody stanowi ważny dowód w postępowaniu reklamacyjnym, ale nie jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji

dostawa


Promocje

Brak promowanych produktów w tym momencie.
  • przelewy24